Arvake ära kes kooris käib ??

Hhaha, tavaliselt ütleksin ma jah vb unes, nüüd päriselt (P.S mul võtab ka uskumisega raske). Kestab kuskil 2h, ja on enam-vähem kohustuslik(mitte kõigile, teatud vanusele). Enne seda kui kooli läksin Fränzi oli rääkinud, et see on Museggis eriti võimas, kokku 200-300 õpilast, mõnedlaulud kui mitte kõik koos bändiga. Esimesed esinemised on jõulude ajal kirikus teema all „Time out“ mis on lahtiste ustega ja mõttega, et inimesed jätavad selleks ajaks oma mured ja kiire elu ning tulevad kirikusse muudikat nautima. Veel on millalgi kevadel kokku 2 päeval esinemisi teemaga“ Magic moments“, mis toimuvad Luzernist väljas. Laulud on päris head nt: „New York“, „Love of my life“, „It’s raining man“ , „There’s no business“, „ September“, „What a wonderful world“jne, jaaaa minu suurimaks rõõmuks, millest sain ma küll päris mituu päva hiljem teada, noodiraamatus on ka M.J „Heal the world“. Muidu on laule prantsuse ja 1 laul saksa keeles + afrikanisch. Kogu programm pidavat võimas olema, eks ma näen, mul on ju võimalus see ise järgi proovida.

 Ijuihiu

Ükspäev tulid külla 4 inimest prantsuskeelsest osast, Fränzi oli nende restoranis töötanud eelmine aasta. Hostema tegi hullult süüa, õigemini ma ka natuke, aitasin ka oma saamatute ‘köögi-kätega’. Kõik osaksid prantsuskeelt, huuh peale minu, olin täiesti omas maailmas, sest nagu ma oleks aru saanud millest nad räägivad. Kuigi üks koht siiski (saksa keeles siiski): „ jaja prantsuskeel on raske.. saksa keel samuti, kuid tulla Eestist Šveitsi, siin elust enesest algusest peale saksa keelt koos dialekti õppima tulla, see on tõeliselt raske. Super, et sa seda teed!“ See tuli ootamatult aga ohoh aitäh muidu.

Laupäeval käisime ratsutamas, koristasime, käisin jooksmas sellel ägedal metsarajal, pärast õhtusööki rääkisime päris pikalt ja vaatasime üht päris head komöödiat mille Fränzi tubli tüdruk oli laenutanud.

YFU Welcome party

Kogu ‘party’ algas kell 11 hommikul, mis toimus Zürichi läheduses, üliilusas kohas. Kokku oli umbes 40 inimest- vahetusõpilased hostperedega, see oli pigem üksteisega tutvumine ning lõpuks nägid hostid ka ära kes on Kai, Betty, Shu, Mito, Kritsana, Ece, Maria, Dennis, Anne jne,kellest ma olen neile päris palju rääkinud, eriti esimene ots. Iga v.õpilane h.perega pidi kaasa tooma koogi ja ma ei tea miks ma küll sellest pilti ei teinud , kuid seal oli totaalne koogi-armee. Kuidas maitses, ma parem ei räägi, pole nii raske arvata. Grillisime, sõime ja rääkisime- põhikokkuvõte.

Olen ma juba maininud, et lõhken kohe varsti, sest see kuidas ma sisimas nii väga talve ootan, täitsa lõpp. Ma saan öelda vaid seda, et oiiii seda talve ma ei unusta!- meie siin ei unusta!

Aa ning 2 nädala pärast hakkab 1 vaheaeg, juba, 2 nädalat(!!), tegelikult on see viimane nädal seeest, teine nädal on spetsiaalne nädal kus meil on mingite kindlate teemadega tunnid vms ja koolipäevad on ka lühendatud.

 

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

4 Responses to Arvake ära kes kooris käib ??

  1. Karoline ütles:

    kui pikk sul see vaheaeg tuleb siis?

  2. Kriss-Elin ütles:

    2 nädalat on minu koolil, aga nt Kai kes elab Baselis on on vaid üks nädal, üleüldse tal on teisipäeviti vaba ja lupäeviti see-eest kool! veel näitena Marial on sügisvaheaeg 3 nädalat ja talvel ka meist 1 nädal rohkem. see ikkka hullult kõigub siin:D

  3. Karoline ütles:

    asoooo.. on nüüd lund juba rohkem ?

  4. Kriss-Elin ütles:

    Viimased 2 nädalat on tohutult udune olnud, pilved on madalal ja neid lumiseid mäetippe mis ma tavaliselt oma toa aknast isegi näen pole juba ammu nähtaval olnud, kuigi kuna ilmad lähevad järjest külmemaks siis peaks ikka midagi rohkem olema lume kohapealt, ei oska hetkel öelda. eks lumi teab et ma ootan teda rohkem kui midagi muud, küll ta kiirustab ja ei lase kaua oodata!

Lisa kommentaar